wtorek, 19 czerwca 2012

BIRK BUD


Jeśli chodzi o firmę Pana Biruka:

Mnie interesuje blok na Jana Pawła II, mieszkanie 60 m2, od str zachodniej, piętro 4-5-6.

Na początku roku – styczeń, luty – otrzymałem mailowo propozycję zakupu mieszkania przy szybkiej wpłacie gotówką:
4000 zł za m2 x 60 = 240 000
miejsce parkingowe ok. 19 000
bokówka na piętrze ok. 10 000!
w sumie ok. 270 000 zł za całość!!

oferta niby dobra ale birbud a szczególnie ich nieudolne biuro na ul. Św. Mikołaja po ok. tygodniu zrezygnowała z tej oferty podnosząc cenę o ok. 4-5%

Dla mnie głównie chodzi też o termin odbioru – najlepiej lipiec – sierpień 2012! A birbud oddaje blok w marcu 2013…

Więc póki co zrezygnowałem…

9 komentarzy:

  1. Dla mnie lokalizacja średnio się podoba, daleko do centrum i do pracy. Ale ogólnie blok nie jest brzydki a cena atrakcyjna. a na Piasta oglądałeś ?

    komentarz: syla

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałem na piasta, ale blok kombinatu! Ten taki fikuśny, przy torach (przy przejeździe na pieczurki!). Zostało tam chyba z 5 mieszkań powyżej 60 m2 i mieszkanie wychodzi ok. 260 – 270 tys zł, bez garażu, bo wszystkie wykupione, zresztą kosztowały 27 000zł!

    OdpowiedzUsuń
  3. biuro na sw mikolaja, mocno niezdecydowane!!! raz mówią 4200 za metr teraz w sumie 4300 a z wlascicelem mozna pogadac na 4200!!! sciemniacze, jakie to są techniki sprzedaży? "brac ludzi za debili"!

    OdpowiedzUsuń
  4. A dowiadywałeś się w firmie Belveder Podlaski? Budują kameralny, nieduży blok na Swobodnej, nieźle to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. hymmm, wiem o czym piszesz i mam całkowicie przeciwne zdanie!

    Blok powstanie na skrzyżowaniu ul swobodnej i łagodnej, gdzie już jest nasr...e tyle bloków, że nie wiem jak oni tam wcisną "kameralny" blok!?!

    wizualizacje na str są ostro oszukane! piękna zielen dookoła i zero bloków a jest przeciwnie!!

    zero zieleni! (wielki betonowy parking) i gromada bloków, zresztą tuż obok... ul. blokowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Blokowa? Ona jest w zupełnie innym miejscu, po drugiej stronie cmentarza.

    OdpowiedzUsuń
  7. racja, mój błąd! przepraszam

    blokowa to przecież teraz "królestwo" rogowskiego...

    podobno ludzie narzekają na opóźnienia w odbiorze mieszkań.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda z Blokową, sam kupiłem tam mieszkanie i nie tylko o opóźnienie chodzi. Jakość mieszkań jest bardzo ok, ściany, stropy b.dobrze zrobione, ale cała reszta dno. Części wspólne fatalnie porobione, byle jak, na odwal, głośne windy, trawniki byle jak zrobione, woda na pół metra się w nich zbiera, po ostatnich deszczach zalało podziemne garaże, zrobiła się tam metrowa fontanna. Do tego opieszałość w usuwaniu zgłoszonych usterek. Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony jeżeli nie muszę wychodzić z mieszkania, bo po wyjściu za drzwi tracę dobry humor. Nie polecam tego Dewelopera.

    OdpowiedzUsuń
  9. A co sądzicie o budowie bloku Spacerowa/Słonimska. Cena wywoławcza 5200 zł/m2.

    OdpowiedzUsuń