środa, 20 czerwca 2012

EKO - SYSTEM

Co nam oferuje eko-system?

- "Apartamentowiec" na Wiejskiej
- domy/bliźniaki na Bagnówka
- szeregówki na Bagnówka

Co do Wiejskiej to eko-system porwał sie z motyką na księżyc... To co zdążyli sprzedać to tylko dlatego, że obowiązywał jeszcze kredyt z programu Rodzina na swoim...

Słyszałem, że co do wykonania to niestety ludzie narzekają a ceny:
275 000 zł za ok. 50 m2 = 5500 zł/m2 to PRZESADA!!!

Sądzę, że analizując: lokalizację, wykonanie itp. ceny mieszkań w tym "apartamentowcu" powinny wahać się w granicach 4400 - 4900 zł/m2! 

Szeregówki:

Eko-System zrobił chyba największą kampanię: "zamieszkaj w domu (szeregówce) w cenie mieszkania"! Patrząc ogólnikowo może i to dobra oferta ok. 260 000 za szeregówkę (ok. 50 - 60 m2)!

Jednak rozkładając ofertę na detale:
- jaki to własny dom, skoro do tego lokum wchodzi się przez "klatkę schodową" gdzie znajduje się czworo drzwi!?
- ogród... - 28 - 36 m2 - szaleństwo; sadząc jakieś thuje żeby się zasłonić zostanie nam 25 m2, tylko co z tego zasłonięcia jak sąsiad nas podgląda obok z balkonu - idealna prywatność jakiej oczekujemy po... domu
- brak garażu - tylko 1 miejsce parkingowe na dom - zaproś znajomych na grila - zaparkują kilometr dalej.. w lesie
- cena - teraz (06.2012) jest promocja (zastój w interesie) i szeregówkę można kupić w cenie ok. 270 000 zł za ok. 65m2, czyli ok. 4150 zł/m2 - wcześniej kosztowałaby ok. 315 000zł, czyli 4800zł/m2
TO POKAZUJE ILE MOŻNA SAMOWOLNIE ZEJŚĆ Z CENY GDY KRYZYS PRZYCIŚNIE...
- rozkład; osobiście po szeregówce za obrzeżach miasta oczekiwał bym minimum:
przy metrażu ok. 65-70m2 - 4 pokoje; 2 sypialnie na górze, pokój dzienny + kuchnia i gabinet na dole; wc na dole, łazienka na górze

Tego bym oczekiwał, ale jest to niewykonalne w tych szeregówkach!!!
Czyli mieszkając na obrzeżach, płacąc tyle co za mieszkanie w mieście, nadal mam 3 pokoje, gromadę sąsiadów, mało miejsca (na auto, na zabawę dla dzieci...) 
i dalej do pracy!!!

Komentujcie, bo ciekawy jestem czy to tylko moje zdanie...




8 komentarzy:

  1. całkowicie się zgadzam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma Belveder Podlaski oferuje 1 szeregowe mieszkanie w cenie 299 tys - przy metrażu 82 m2 - ciekawe czy stan develop czy poprostu stan surowy czego oczywiście nie ma w ofercie podstawowa cena za ten metraż to 365 tys.
    ps. szeregówki poniżej 60 m2 i to na dwóch poziomach to śmiech na sali (odejmując schody itp zostaje nam może z 55 m2)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może spróbuj się przejść do Yuniwersalu Podlaskiego, mają bardzo ciekawe oferty i obsługa w biurze też na wysokim poziomie. Ja u nich w tamtym roku kupiłam mieszkanie, które odbieram za 2 miesiące i muszę powiedzieć że na obecną chwilę jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, szukając mieszkania nie byłeś w Yuniversalu i to mnie bardzo zdziwiło, po RD to drugi taki duży developer w białymstoku. Oferta YP napewno Cię zainteresuje, sam kupiłem mieszkanie w Osiedlu w Dolinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałem pisać o yuniversalu, ale nie miałem jeszcze wystarczajacych danych...

    Na dniach stworze następny wpis - poświęcony yuniversalowi, osobiście nie pasuje mi żadna z lokalizacji tej firmy dlatego do nich się nie wybrałem...

    ale może dla Was to posłuży.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Apartamenty" na Wiejskiej wybudowane przez eko-system mają strasznie wysoko wygenerowane ceny a co prawda do wykończenia to porażka miałem okazje obejrzeć mieszkanie ze swoim znajomym, który jest w jednej firmie kierownikiem budowy stwierdzenie proste o"1000 zł cena na 1mkw co do jakości wykonania jest zdecydowanie podniesiona do góry".

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kierownik nadzoruje prace budowlane a nie ustala ceny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybór odpowiednich materiałów do wykończenia wnętrz to nie lada wyzwanie. Warto zwrócić uwagę na ich trwałość, łatwość w utrzymaniu czystości, a także estetykę. Na stronie https://artcorestudio.pl/ znajdziecie wiele propozycji, które pomogą Wam podjąć najlepszą decyzję.

    OdpowiedzUsuń