wtorek, 19 czerwca 2012

JAZ - BUD

Interesowało mnie mieszanie na Antoniukowskiej, budynek D, od białki, ten niski bez windy!

W jednym pionie, mieszkania od 59 do 60,5 m2! Chciałem I piętro: 60,5m2, 3 pokoje, brak windy - cena katalogowa w sumie 298 000zł!

Po pierwszych negocjacjach i wyrażeniu zainteresowania tym mieszkaniem, po rozmowie handlowca z prezesem na temat tego mieszkania - oferta tylko dla mnie: 280 000 zl za mieszkanie i miejsce w hali garażowej (poziom minus 2) za 5 000zł!!! Czyli w sumie 285 000 zł

Jednak nadal było to dla mnie drogo, zszedłem piętro niżej, czyli ten sam pion tylko wysoki parter, metraż 59m2, oferta tylko dla mnie: 260 000 zł za mieszkanie i 5 000 zł za miejsce w hali garażowej! Czyli w sumie 265 000 zł

Ostania oferta bardzo dobra, ponieważ jest to wysoki parter (nikt w okna nie zajrzy), a w tej części bloku to istotne, ponieważ po schodach trzeba zejść do hali garażowej - przypomnę - poziom minus 2!

Jeśli chodzi o biuro to o cenach można rozmawiać, tylko trzeba wybrać 1 - 2 mieszkania, które nas najbardziej interesują! Nie spodobało mi się, że mieszkania, które dopiero powstają (od str miejsca po hali włókniarza) mają specjalnie zawyzone ceny (jak przyznał handlowiec z biura!) żeby najpierw sprzedać "stare" mieszkania! Czyli czegoś takiego jak first price u nich nie doświadczymy!!!

20 komentarzy:

  1. Jednak denerwujące w jaz budzie jest to, że wyceniają mieszkania indywidualnie! jak dobra str świata i pietro to 4800zł za mkw, jak beznadziejny parter to 4200...

    w kombinacie zdaje się są najuczciwsze zasady, dzielą ceny tylko na piętra i większe mieszk mają większy rabat - uczciwie!

    Jazbuz - nieuczciwie! jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. 11.2011 ślusarska 4300 zl/m pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 11.2010, świetokrzyska, 3 pietro, 4300 zł/m2
    miejsce parkingowe 15 tys zł (mimo iż można je kupić dużo, dużo taniej, ludzie pokupowali je po 10 tys zł)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zależy od powierzchni mieszkania i od... trudności sprzedaży.. Jak mieszkanko ciężko sprzedać (słaba str świata, zaciemnione mieszkanie itp) to zachęcają rabatem na parking!

    Jak pisałem dla mnie za 59m2 / wysoki parter / bez windy zaproponowali 4330 za m2 i 5000 zł za parking!!! czyli w sumie 265 000zł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Parter generalnie jest zawsze najtanszy. Z tego co ja sie orientowałem jak kupowalem tam mieszkanie (grudzien 2010), to ceny (bez rabatów) na swietokrzyskiej były od 4300 zł (parter) do 4700 zł 7 (pietro). Ile Ci proponowali na wyjściu za mieszkanie, że w sumie zapłaciłeś za nie 4330 zł/m2 ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkania póki co nie kupiłem...

    ale za ten parter, po konsultacji z prezesem dali tę cenę 265tys z parkingiem zł a wystawione było za 260ty zł za samo mieszkanie. czyli z ceny mieszkania nie zeszli tylko parking w promocyjnej cenie!

    na I piętrze tego samego pionu, podobne mieszkanie kosztowało 280tys (początkowa cena ok. 287tys) + 5tys parking, w sumie 285tys - także z ceny mieszkania nie za bardzo schodzą ale parking w promocji...

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki, za bloga..
    ja tez sie rozgladam za kupnem mieszkania..przylatuje do Bialegostoku na 3 tyg i musze cos kupic, teraz widze ze wcale nie jest to takie latwe, nie mam zbyt duzo czasu, i to jest problem.
    Myslalam,wlasnie nad jazbud-em poki co, to wlasnie oni wydaja mi sie najrozsadniejsi. chociaz po Waszych wpisac, juz sama nie wiem, haha, pozdrawiam
    Jesli mozesz pisz , jak najczesniej, chetnie poczytalabym o Twoich perypetiach z innymi developerami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A czego dokładnie szukasz? Lokalizacja, metraż, piętro - może wspólnie z pozostałymi bloggerami damy jakieś sugestie?

    Jeśli chodzi o białostockich developerów, z moich analiz wychodzi, że najsolidniejszy jest kombinat bud, ale nie podoba mi się tam podejście do klienta! "bierz albo spadaj!"

    Daj znać może nasze podpowiedzi pozwolą Ci zebrać informacje w całosc i podjac decyzje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. hej,szukam czegos do 37m2, pietro nie ma znaczenia, nie potrzebuje takze parkingu,najwyzej piwnice.
    chce sie dowiedziec, troche jak z nimi negocjowac, bo nie mam zbyt wiele czasu,z tego co piszesz,wcale nie sposzczaja latwo z ceny mydla oczy parkingiem, co nie jest tak wazne dla mnie.chcialabym aby te mieszkanie bylo naslonecznione, wiec lokalizacja ma znaczenie no i balkon.
    szykuje mi sie niezly maraton, ale po waszych wpisach wiem na kogo nie trzeba tracic czasu. za wszelkie sugeste bede wdzieczna.

    P.S co ze stawka VAT? czy oni maja juz to w cenie mieszkania? pytam o wszystkich developerach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,

    pisząc o lokalizacji miałem na myśli położenie bloku w Białymstoku, czyli np. jaka dzielnica? Które rejony Białegostoku, czy całkiem za miastem - to ma znaczny wpływ na cenę!

    Bo jak zamierzasz i tak dojeżdżać to np tanie mieszkania z ładnym widokiem ma Yuniwersal Pdlski na końcu Produkcyjnej za Auchanem! Mieszkanie 37m2 148tys zł ! Mankament to bliska lokalizacja oczyszczalni ścieków - choć nie jest to bezpośrednie sąsiedztwo ale ludzie na to zwracają uwagę!

    vat zwykle jest w cenie, płaci developer a Ty płacisz za notariusza, jeśli budowa bloku była przed wejsciem w zycie ustawy developerskiej bo po tym czasie czoszty są dzielone na 2 str albo płaci developer,

    przy akcie płaci się podatek od Czynności Cywilnoprawnych 2 % wartości i taksa notarialna, ale to do sprawdzenia w necie, są odpowiednie kalkulatory.

    sprecyzuj lokalizację to pociągniemy dalej temat!

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. hej,dzieki za info.
    "podatek od Czynności Cywilnoprawnych 2 % wartości"
    podatek cyw-prawny placi sie tez przy nowych mieszkaniach od developera tez? ja myslalam,ze tylko jak kupujesz na rynku wtornym...popraw mnie jesli sie myle..
    Szukam mieszkania blizej centrum,raczej,ja raczej nie bede tam mieszkac, to inwestycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, PCC płaci się tylko przy zakupie na rynku wtórnym, developer płaci VAT więc podatek PCC w tym przypadku nie występuje.

      Usuń
  12. wiec,bylam w jaz-bud.. tam sie kreci jak we mlynie,nie maja czasu dla mnie, 5 min, i nastepny klient, wiecie co z takim podejsciem to nie jestem pewna..wybralismy cos, chcemy negocjowac,a pani powiedziala,ze te mieszkanie za ladne dla nas na taka cene , wiec nie.
    Pokazala inne, beznadziejne,chciala nam wcisnac, nie zgodzilismy sie.
    troche zmienilam zdanie na temat antoniuka, bo widze,ze ludzie tam mieszkaja jak na kupie. moze teraz to ladnie wyglada, ale za pare lat..??
    a tak na marginesie, tv mowi ze recesja , ludzie kasy nie maja,a w jaz-bud ludzi jak mrowek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, z którą Panią rozmawiałaś, ale tam najlepiej rozmawia się z Darkiem, odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu, konkret i zdecydowanie. Spróbuj może z nim porozmawiać. Jaką cenę proponowali Ci za mieszkanie na Antoniuku (i które piętro)? ja w 2010 roku, za 47 metrów na 3 piętrze zapłaciłem 4300 zł/m2 (chociaż teraz taka cena to już będzie raczej ciężka do osiągnięcia).

    PS
    Gazeta i media sieją propagandę pisząc, że mieszkania tanieją. Tak tanieją, że w 2010 roku cena wywoławcza była od 4300 do 4700 metr a teraz od 4500 do 5000 (a na Bojarach nawet 5500 zł) :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,

    a jak ogólnie wygląda sytuacja z gruntem, są to tereny podmokłe, czy coś w blokach/okolicy jest odczuwalne - czuć wilgoć, grzyb itp. ?
    przymierzam się do zakupu mieszkania w bud. D i po wstępnych oględzinach to właśnie Jaz-Bud ma najlepszą ofertę (pod względem rozkładu i metrażu) niestety nie do końca pod względem cen...
    jak najlepiej z nimi rozmawiać, aby udzielili dobrego rabatu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    Czy ktos kupował mieszkanie na dziesiecinach? i jakie rabaty dostał?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kiedyś interesowałem się zakupem lokalu usługowego od tej firmy. Chciałem po prostu zrobić tam swoje biuro, wstawić biurko, tablicę suchościeralną https://somax.eu/73-tablice-suchoscieralno-magnetyczne i kilka narzędzie biurowych. Niestety ktoś mnie ubiegł i tak skończyła się moja przygoda z biurem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli zdecydujesz się poszukać czegoś innego, to zdecydowanie Wrocław stoi przed Tobą otworem. Wiele mieszkań tutaj powstaje, więc i wiele fajnych możliwości dla osób, które potrzebują zmiany w swoim życiu. Dość dużą popularnością cieszą się mieszkania, które powstają tutaj https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-garazem-wroclaw/

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja niestety nigdy tak nie szukałem biura, gdyż zrobiłem trochę inne podejście do tematu. Mianowicie urządziłem sobie domowe biuro w moim salonie http://top-girl.pl/jak-urzadzic-domowe-biuro-w-salonie/ i wszystko idealnie mi pasuje do moich wymagań.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przy projektowaniu mojego biura domowego, rozważałem produkty z https://artcorestudio.pl/, zwłaszcza ich szeroki wybór tapet. Czy ktoś może podzielić się opiniami na temat łatwości aplikacji i trwałości ich tapet?

    OdpowiedzUsuń