wtorek, 19 czerwca 2012

Kombinat Budowlany

Jesli chodzi o Kombinat Budowlany, 
otrzymalem od nich wiadomosc nastepujacej tresci:

"P.P.U.H. Kombinat Budowlany Sp. z o.o. w Białymstoku na podstawie art. 24 §1 kodeksu cywilnego prosi o usunięcie z blogu http://ilezaplacileszamieszkanie.blogspot.com wpisu o treści: (...)"

Takze tresc usunalem - widocznie prawda w oczy kole...

artykul na ktory KB sie powoluje:

Art. 24. § 1.  Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym działaniem, może żądać zaniechania tego działania, chyba że nie jest ono bezprawne. W razie dokonanego naruszenia może on także żądać, ażeby osoba, która dopuściła się naruszenia, dopełniła czynności potrzebnych do usunięcia jego skutków, w szczególności ażeby złożyła oświadczenie odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie. Na zasadach przewidzianych w kodeksie może on również żądać zadośćuczynienia pieniężnego lub zapłaty odpowiedniej sumy pieniężnej na wskazany cel społeczny. 


29 komentarzy:

  1. witam,
    kombinat to państwowa firma, dlatego nie są elastyczni cenowo! Mają do wyrobienia marżę i nie schodzą dlatego tak bardzo z cen… Choć mają całkiem niezłą ofertę!

    Potwierdzam pani z obsługi klienta jest tragiczna w tym co robi! Potrafi stanąć nad klientem z założonymi rękoma i czakać na pytania

    użytkownik: kombi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłem mieszkanie na Piasta budynek A i jestem zadowolony. Pracuję w branży i mogę powiedzieć że znam wiele osób związanych z rynkiem nieruchomości które skorzystały z oferty Kombinatu. Co do kompetencji pracowników nie jest moim zdaniem tak źle jak piszecie. ok mogłoby być lepiej ale biorąc pod uwagę ceny mieszkań vs jakość vs konkurencja nie ma co narzekać. co do negocjacji – nie oczekujcie że kombinat zejdzie do 4000zł/m2 jeśli konkurencja ma oferty w podobnych lokalizacjach za 4700-4800 i schodzi do powiedzmy 4500-4600 oczywiście w zależności od metrażu. Pozdrawiam.

    użytkownik: Piotr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam mieszkanie na 1000-lecia w budynku C.
    44m2 za 180 tys.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W blokach na 1000-lecia najgorsze jest to, że jest prawie okno w okno, tuż obok jest firma mięsna (zapachy), tuż obok jest "zrzut ścieków" przy obwodnicy za shellem! (jak zawieje to dopiero moga być zapachu)! no i nie wiem czy nie najgorsze, że po drugiej str obwodnicy mają budować spalarnię śmieci...

    ale cena (pomijając powyższe) dobra 4090zł/m2 przy takim małym mieszkaniu to OKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sądzę, że dobrze zainwestowałem; kupiłem od kombinatu mieszkanie na Piasta, bud A, 44m2 cena 4000 zł/m2 - garaż za 18 000zł! cena za garaż początkowa 25 000zł

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie prawie kazda z lokalizacji blokow kombinatu ma jakies wady!
    andersa - fabryka mebli, elektro ciepl, bank 10 metrow od okna!
    1000lecia - spust szamba + spalarnia smieci w przyszlosci
    wojska polsk - ciasnota w dojezdzie i elektro ciepl
    piasta - tory!
    transportowa - oki ale trzeba lubic nowe miasto - ja nie lubie!

    ale ceny dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. transportowa-linia wysokiego napięcia

      Usuń
  7. Tory? tam raz w miesiącu pociąg jeździ

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, rzadko pociąg jeździ ale nie wiadomo co będzie za rok 2 3... Może puszczą tym torem jakąś linię regionalną!

    A zakup mieszkania nie jest na rok czy pięć lat tylko na trochę dłużej, więc warto to wziąć pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczytałem te różne opinie o białostockich deweloperach - wieczne narzekanie! Z reszta jest to typowe dla ludzi bez wiedzy.

    Kombinat to państwowa firma? człowieku gdzie ty żyjesz?

    Takim tokiem myślenia to wszędzie może coś powstać.

    Mistrzostwo w szukaniu "minusów".

    Wypowiedzi o innych firmach aż się nie chce czytać.

    Co za malkotenci to piszą?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdzie nie napisałem, że jestem fachowcem albo specem w tej dziedzinie! Jedynie opisuję (jak również poztostali) swoje doświadczenia z developerami! Dlatego też ciężko jest znaleźć jakieś pozytywne opinie ale nikt Ci nie broni być pierwszym i napisać o "swojej firmie" czegoś dobrego...

    Być może kombinat nie jest państwowy ale takie krążą o nim opinie i dlatego tak piszę!

    Jeżeli posiadasz taką wiedzę o brak której nas oskarżasz to czekam na Twoje komentarze! będą niezwykle cenne,

    po za tym - w zasadzie zarzucasz nam mistrzostwo w narzekaniu A SAM NARZEKASZ NA TEGO BLOGGA!!! Prawdziwy Polak :-)

    no i napisz z którym developerem jesteś powiązany, bo to oczywiste

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze to nie mam "swojej firmy".

    Powiązany jestem prawie ze wszystkimi tu wymienionymi (bardzo dobrze tylko z trzema).
    I to co tu jest pisane to po prostu wypociny frustratów - wiecznie coś nie pasuje. Z resztą często się spotykam ze "szczególnymi" klientami różnych białostockich developerów. Doskonale znam wszelkie żale typu: "za głośno", "sprzątaczka sprząta tylko raz dziennie", "klapa od śmietnika się nie domyka", "za drogo" - o wilgoci w mieszkaniu nie wspomnę...

    I tak obserwując widzę, że spora część tych, którym wszystko przeszkadza wyżala się na forum. Jest to specyficzna grupa upierdliwców, którym wiecznie coś nie pasuje.
    A w sporej części przypadków to nie wina developera. I zanim się coś głupiego napisze to trzeba się głęboko zastanowić.
    Tu "nieudolne biuro", tam z kolei coś "słyszałem". Tylko komentujący to wielcy mędrcy. A największy ich sukces to publikacja komentarza w Internecie.

    I nie narzekam - po prostu stwierdziłem, że panuje tu atmosfera narzekania. To nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie zmienia to faktu, że po raz drugi narzekasz na moim blogu!!! a oskarżasz o to innych! z jednej strony cieszę się bo widać coś Ciebie zabolało w naszych wypowiedziach, że postanowiłeś zabrać głos - czyli prawda w oczy kole...


    ale daj spokój/daruj sobie - bo jednak nic ciekawego nie masz do powiedzenia/napisania, nie wykazujesz się żadną wiedzą i nic nie wnosisz do dyskusji...

    zapomnij o tym adresie to może będziesz spokojnie spał...

    spodziewałem się w końcu odzewu ze str developera!!! ale nie wiedziałem, że ten głos będzie taki niedołężny i niewartościowy

    następne Twoje wpisy będą usuwane, chyba, że napiszesz coś wartościowego dla bloga a nie dla oczerniania moich odwiedzających!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja czytam tego bloga, bo szukam KONKRETÓW.
    Nie zachowujmy się jak nasi durnowaci politycy. Przynajmniej my trzymajmy poziom i rozmawiajmy rzeczowo. Liczę, że kolejne komentarze będą na temat. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam!
    Potrzebuję rady , co myślicie o mieszkaniach Kombinatu na 42 Pułku Piechoty oraz na Stalowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiliśmy mieszkanie na 42 Pułku Piechoty. Cicho, czysto i tanio. Cała procedura zakupu odbioru i papierkologii bez zastrzeżeń. Odbiór mieszkania OK. Zgłoszone usterki ( minimalne kosmetyczne) zostały usunięte bez zwlekania jak to bywa u innych deweloperów. Udało nam się wyrwać niezły upust-pewnie z racji faktu że to było jedno z ostatnich mieszkań w bloku. Póki co mamy rogala i każdemu życzymy tak udanej transakcji życia:-)

      Usuń
    2. Udaje się w kombinacie coś utargować podczas rozmowy z prezesem? na ile procent upustu mozna liczyc? czy warto chodzic do niego po pare razy? czy tylko raz i koniec wiecej nie ma sensu?

      Usuń
  15. Również chciałbym zapytać o Stalową. Jak myślicie sąsiedztwo torów jest tam mocno uciążliwe? Bo na razie sporo mieszkań stoi pustych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejazd pociągu jest głośny, ale trwa ok. 1 min. Karetki wyjeżdżające na sygnale też nie są tragiczne. Podobnie z szumem z ul. Poleskiej. Jak na centrum to jest przyzwoicie. Da się wytrzymać.
      Dla mieszczucha nie zrobi to różnicy, no chyba że ktoś przeprowadzi się do Białegostoku.
      Bardzo dobra lokalizacja bloku :)

      Usuń
  16. Witam, może ktoś ma info na temat rogowych mieszkań na ostatnich pietrach w blokach kombinatu. Czy czynsze z racji zużycia ciepła są dużo wyższe niż na niższych pietrach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nic nie wie? Też chętnie się dowiem. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Witam
    Planuję kupić mieszkanie na 42 Pułku Piechoty Kombinat Budowalny.
    Proszę o odpowiedź na moje poniższe pytania, niestety Pani Handlowiec jest osobą niekompetentną (moim zdaniem).
    Ile wynosi czynsz za 1 m^2 mieszkania?
    W okolicy znajduję się schronisko, czy czuć nieprzyjemny zapach?
    Ktoś targował się, ile % zeszli z ceny? Rozmawiałem telefonicznie kobieta mówił o 3 % następnego dnia jak zajechałem, zmieniła zdanie.
    Mieszkania są ciepłe ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteśmy w trakcie kupowania mieszkania. Powiem Wam,że Pani z-ca kierownika w dziale sprzedaży jest okropna, każda rozmowa telefoniczna czy moja wizyta osobiście w kombinacie i rozmowa z tą Panią to jedno wielkie nieporozumienie. Miesiąc po terminie, kiedy miały być umowy do podpisania jak zadzwoniłem i zapytałem co jest grane, czemu nadal nie ma umów usłyszałem ,że są rzeczy ważniejsze w firmie niż jakiś klient, który umowy musi podpisać. Tak się dba o klienta ? Jak na złość najczęściej ta z-ca ca odbiera telefony i jest ciągle na nie, nic się nie da, niczego się nie dowiesz od niej, bo jesteś jakimś klientem co niepotrzebnie tyłek jej zawraca. Zamiast cieszyć się z kupna mieszkania cały czas się stresuję,że znowu zamiast otrzymać pomoc, uzyskać informacje, aby przejść przez te wszystkie czynności niezbędne ,żeby stać się właścicielem mieszkania będę się użerać z tą kobieta. Na budowę chodziłem, patrzyłem jak idzie robota, wygląda na to,że szybko im idzie praca. Także mam nadzieję, że mieszkanie będzie w porządku. A co robić jeśli jakieś usterki bym zauważył ? Komu to zgłaszać ? Tak,żeby potraktowali klienta tak jak należy, a nie olali? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się, ogólnie olewają klienta, ale i tak kupiłem mieszkanie, a teraz chodzę i męczę z dodatkową instalacją itp. Jak mieszkanie będziesz odbierać wszystkie usterki wypiszesz na protokole mają x czasu do poprawy usterek, polecam skorzystać z pomocy fachowca koszt około 200 zł

    OdpowiedzUsuń
  20. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe i przydatne informacje

    OdpowiedzUsuń