wtorek, 19 czerwca 2012

Ile zapłaciłeś za mieszkanie? - IDEA

Witam Bloggerów!

Krótko wyjaśnię o co mi chodzi:

Planuję w najbliższym czasie kupić mieszkanie – nowe – od dewelopera – w Białymstoku!

Praktycznie każdy z „naszych” deweloperów ma swoje techniki sprzedaży a NAM – kupującym oczywiście najbardziej zależy żeby kupić mieszkanie w idealnej lokalizacji, o odpowiednim metrażu i rozkładzie, w jak najniższej możliwie cenie!
Jeden deweloper zachwala lokalizację w centrum, inny to że blok jest na obrzeżach..
Grunt to zebrać wszystkie plusy i minusy, podliczyć całkowity koszt mieszkania i wybrać najlepszą ofertę!
JA MAM Z TYM PROBLEM JUŻ OD PRAWIE 5 m-cy!!!
Znajduję różne wpisy, otrzymuję różne informacje, że jeden znajomy kupił mieszkanie od Kombinatu za 4000 zł/m2, inny za miastem za 3700 zł/m2…

Chciałbym abyście podzieli się ze wszystkimi swoimi doświadczeniami z deweloperami!

Zacznę pierwszy w kolejnym wpisie:

24 komentarze:

  1. pierdol to myśl sam

    OdpowiedzUsuń
  2. zakup od spółdzielni mieszkaniowej, mieszkanie używane w 40 letnim bloku z cegły, 53m2 plus piwnica, ścisłe centrum - przy Kościele Rocha, do generalnego remontu - 3300 zł/m2

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu wraz z mężem również rozglądaliśmy się za jakimś mieszkaniem. W przyszłości planujemy powiększenie rodziny dlatego zależało nam aby nie była to klitka, ale tez nie chcemy płacić 10 tyś za metr. Byliśmy chyba już u 10 pośredników, obejrzeliśmy wszystkie inwestycje. Ostatnio właściwie przez przypadek trafiliśmy na inwestycje szeregówek pod samym Białymstokiem we wsi Porosły. Domy są PRZEPIĘKNE. Cena wydaje mi się, bardzo atrakcyjna. szeregówki są w trakcie budowy ( zakończony stan deweloperski) teraz wprowadzają elewacje itd. wsztystko dopieszczone jest w najmniejszym szczególe. Mimo iż jest to pod Białymstokiem dojazd do centrum zajmuje 15 minut. Zresztą co się będę rozpisywac. Poniżej przesyłam link do strony. Ja jak zobaczyłam to w realu po prostu się zakochałam. Jesteśmy naprawę przekonani do kupna tych szeregówek, a co wy o tym myślicie ????

    http://www.betaprojekt.za.pl/ powiem że w realu wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ,
    może ktoś z Was interesował się blokiem Polbudu na Rzymowskiego ?
    Zostało tam kilka mieszkań , ceny wydają się atrakcyjne ale wciskają miejsce potojowe .
    68m2+miejsce podziemne = 295 000 pln

    Proszę o opinie na temat tej lokalizacji ( cy nie będzie tam w przyszłości niespodzianek typu spalarnia itp . )

    OdpowiedzUsuń
  5. W Polbudzie sa dosc duze czynsze i uwaga na cieknacy dach, złe docieplenie budynku, przetwory w piwnicach zamarzaja zima. Po tych wiadomosciach od mieszkancow zrezygnowałam z zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć , a może polecicie coś ciekawego w innej lokalizacji . Nie jestem z Bstoku - szukam ok 60m2 - 3 pok , ważna dla mnie jest szkoła podstawowa w niedalekiej odległosći .
      Widziałem oferty firmy Dom Trade - może ktoś oglądał tą inwestycje , jakieś opinie ?
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Witam,
      dom trade - pietrasze? stare osiedle, ścisk... przejedz sie na miejsce i nie patrz na wizualizacje, bo to zupełnie inne miejsce, dom na domu!!! no i szeregowki... dziwny rozkład - dla mnie szeregówka z ktorej nie da się zrobić 3 sypalni to nadal mieszkanie! więc odradzam

      Jak chcesz blisko szkołe, to na swobodnej beda dwa bloki - ifrastruktura zarabista ale blok na bloku... a do gabinetów w przychodni to z balkonu mozna krzyczec co dolega... :-)

      ale czy warto na kilka lat (okres szkolny) wybierac lokalizacje mieszkaniową na wiele lat, chyba ze to inwestycja...

      Usuń
    3. byłem na Łącznikowej , rzeczywiście nie wygląda to imponująco - ale cena jest dość atrakcyjna ,
      a co do Swobodnej to oglądałem mieszkanie na Kołłataja ( rynek wtórny ) ładny blok , zamknięta zadbana enklawa ale przekłada się to na cene .

      Byłem także w BirkBudzie na Jana Pawła - ciekawe duże przeszklenia , duże balkony - z wyjściem z każdego pomieszczia . Blok będzie oddany w II kwartale '13 ( . Ciekawy jestem jak to będzie finalnie wyglądało .

      Usuń
    4. Na JPII - birkbud - jak jeszcze nawet dziury nie było wykopanej na blok proponowali cene 4000zl/m2 ale doliczali sobie za bokowke i parking, zreszta poczytaj opis w zakładce BIRKBUD z czerwca.

      nie patrz na te pseudo enklawy, podbijaja tym samym cene mieszkania a rynku (tym bardziej wtornym) jest taki zastoj ze ludzie beda schodzić z cen i to sporo! jakie pieniadze Ci zaproponowali i za co?

      kollataja po stronie stokrotki czy po przeciwnej blizej dworskiej?

      swego czasu mialem ofertę w bloku za stokrotka, cegla, 3 i 4 pietro 69m2, kuchnia salon i pokoik na dole, 2 sypialnie i lazienka na gorze! za 265tys zł ale zrezygnowalem bo nie było jak zrobic WC na dole... byla to wspolnota ale nie ogrodzona. mieszkanie to poszlo za 257 tys! jakis rok temu

      Usuń
    5. jeśli chodzi o birkbud to cena wyjsciowa 4200m2 + 20000 za miesjce postojowe + bokowka 2000m2 - jak się kupi te trzy rzeczy w pakiecie wtedy jest możliwość negocjacji (jakiej % negocjacji jeszcze niewiem ).

      Jeśli chodzi o Kołłataja to naprzeciw Stokrotki - obejrzaem dwa mieszkania ok 65 m oba powyżej 310tys i na razie bedą sp4zedawać (trzymać cenę) dalej .

      Moja górna granica to 300 , więc szukam dalej

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. To masz podobny dylemat do tego co ja miałem!!! hehe tyle że ja już przeszedłem tę drogę.. i po obgladaniu mieszkań w granicach 60 - 70 m2 ok. 300 tys zobaczylem że za ok 350 tys moge kupic blizniaka na bacieczkach z dzialką ok. 300 m2! i to mnie zastanowilo, że po co mi klitka 65metrowa jak moge kupic dom 120 m2!!!

    idac dalej ta mysla zaczalem rozgladac sie za domami wolnostojacymi i zobaczylem że tuż przy granicy B-stoku mogę kupić dom w stanie surowym zamk za 300 000 zł z działką 700!!!

    WTEDY ZAPOMNIŁEM JUŻ O SZUKANIU MIESZKANIA I WZIĄŁEM SIĘ ZA SZYKANIE DOMU!!!

    Teraz jestem już w trakcie remontu - domu! i żałuję że straciłem tylko czas na chodzenie po developerach i przeglądanie ofert sprzedaży mieszkan...

    ale dzięki temu powstał ten blog i dzielę się wiedzą nabytą!

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może kilka słów o bloczku na 27 lipca Fadbetu . Proszę o opinie Białostoczan , plusy , minusy .

      Blok mi się podoba - szkoła jest blisko .
      Proszę o Wasze opinie odnośnie lokalizacjci itd

      Usuń
  7. Bardzo fajnie mieszkać na swoim. Marzy mi się. Właściciel mieszkania, które wynajmujemy, zabronił nam nawet przemieszczać meble... Eh... Na szczęście teraz ofert jest coraz więcej. Znalazłem kilka fajnych tutaj: mieszkania wrocław i przymierzam się do zakupu. Wierzę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  8. My chcielibyśmy zdecydować sie na mieszkanie deweloperskie w takim stylu https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-garazem-wroclaw/ i rozumiem, że umowa u notariusza to konieczność? Raczej nikt nie przekaże mieszkania, bo notariusz załatwia wszystkie sprawy ze strony prawa. Moim zdaniem to bardzo dobrze, że nad wszystkim ma kontrolę taka osoba, jak notariusz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie jestem dopiero na etapie wybierania właściwego mieszkania więc wszystko jest jeszcze przede mną. Bardzo podobają mi się bloki w Gdańsku https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html i jestem przekonana już że właśnie na którąś z tych inwestycji się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat w moim przypadku było tak, że nie miałem problemu z kupnem mieszkania. Jedno z nich od dłuższego czasu wynajmuję i taki był plan. Jak czytałem w https://cuk.pl/porady/czy-warto-ubezpieczyc-mieszkanie-pod-wynajem to teraz już wiem czy warto takie wynajmowane mieszkanie ubezpieczać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na dobrą sprawę ja zbudowałam dom więc i tak wyszłam na swoje. Cieszę się bardzo, ze mogłam w sklepie https://www.dostudni.pl/ bez większego problemu kupić wszystkie urządzenia które są niezbędne do obsługi całych instalacji wodnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesli szukasz apartamentu w Warszawie to warto skorzystać z usług tego biura nieruchomości https://remaxcapital.pl/luksusowy-apartament-warszawa Według mnie mają świetne oferty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chcecie mieć klimatyzator w mieszkaniu przeczytajcie najpierw ten artykuł https://polskiebudowlane.pl/portal/jaki-klimatyzator-przenosny-do-mieszkania/. Może wam pomóc w wyborze odpowiedniego urządzenia :) My na pewno w przyszłym roku zainwestujemy w klimatyzację.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy faktycznie chodzi o takie kwestie to ja również jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć komu ewentualnie zlecić remont. Jeżeli chodzi o mnie to ja bardzo jestem zadowolona z usług firmy https://www.wawerbud.pl/ i wiem, że to jest bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń