sobota, 29 października 2016

Wykończenia Remont łazienki, płytki, malowanie, szpachlowanie, zabudowy!

Kupiłeś mieszkanie? Szukasz kogoś do remontu mieszkania? To właściwy adres!!


Oferuję kompleksowe wykończenia pomieszczeń, wycenę oraz doradztwo!
 

Przykładowe dziedziny budownictwa, w których się sprawdzam:
elektryka, hydraulika, szpachlowanie, malowanie, zabudowy g/k / sufity, stolarstwo, płytki wszelkiego rodzaju / łazienki / kuchnie jak również kosztorysowanie oraz przygotowanie do przetargów itp.
 

Kopiowanie zdjęć zastrzeżone, pochodzą z moich realizacji!


 Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
e-rutex@tlen.pl
607 060 070
 

11 komentarzy:

  1. Według mnie warto sprawdzić www.cromadex.pl - rewelacyjna firma, świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Ci wyszedł ten remont łazienki, ja jednak nie lubię białych kafelków. Bardziej podobają mi się płytki klinkierowe w kolorze szarawym. Ot choćby takie https://modnydom24.pl/pl/produkt/16417/mytho-acero-32-5x-32-5-plytka-klinkierowa-gat-1. Szczególnie dobrze komponują się one z bielą ceramiki łazienkowej, tj. wanny lub umywalki. No i klinkier jest nieco bardziej wytrzymały od zwykłej płytki ceramicznej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jeśli chodzi o samo mieszkanie to ja jestem bardzo zadowolona z ceny którą uzyskałam u dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/. Dlatego również zdecydowałam się na mieszkanie od niego, gdyż wiem jak dobrze on buduje i przede wszystkim lokalizacja mi bardzo odpowiadała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie dość ważnym jest to, aby całe moje mieszkanie wyglądało po prostu ładnie. W takiej sytuacji kupowałem w sklepie https://artcorestudio.pl/ bardzo wysokiej jakości materiały do wykończenia wnętrz. Muszę przyznać, że jak najbardziej się one sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie przede mną jeszcze cały ten etap bo na dobrą sprawę my dopiero co ruszamy z budową naszego domu. Jednak jestem szczęśliwa, że biuro projektowe https://zarzycki-konstrukcje.pl/ wykonało dla nas bardzo ciekawy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczesne rolety zewnętrzne to nie tylko ochrona przed słońcem, ale także dodatkowe zabezpieczenie dla naszego domu. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam https://kosystems.pl/. Ich produkty łączą w sobie funkcjonalność z estetyką, a profesjonalna ekipa zapewnia montaż na najwyższym poziomie. Jeśli szukasz sprawdzonych rolet, to jest to miejsce dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń